POLITICA DE RETURNARE / RETRAGERE

 

TERMEN RETURNARE / RETRAGERE PRODUSE

 

 

  1. Consumatori persoane fizice

 

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014  privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere se referă la contractele la distanță și la cele încheiate în afara spațiilor comerciale și expiră după 14 zile începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produsului.

Produsul achiziționat poate fi returnat / retras numai dacă este în condiții perfecte (fără lovituri, zgârieturi), inclusiv ambalajul (chiar dacă este desigilat sau deteriorat), accesoriile aferente și produsele cadou-bonus, adică se returnează tot ceea ce v-a fost facturat și expediat, produsele fiind returnate în sau împreună cu ambalajul original însoțit de documentele fiscale și certificatul de garanție, toate în original, emise de către SECPRAL PRO INSTALAȚII (SPI), dumneavoastră urmând să păstrați doar o copie a acestora, atunci când a fost expediat un singur produs, iar, în cazul în care printr-o singură factură au fost expediate mai multe produse, produsul va fi returnat împreună cu o copie de pe factura de achiziție și, de asemenea, o copie a certificatului de garanție.

Prezenta politică de returnare nu se aplică în cazul în care plata care trebuie efectuată de Consumator este mai mică decât echivalentul în lei a 10 euro la cursul zilei al BNR.

Contravaloarea produselor va fi returnată folosind aceeași modalitate de plată cu cea folosită de dumneavoastră sau în contul bancar indicat de către dumneavoastră în termen de 14 de zile de la momentul recepționării de către compania noastră a produselor returnate.

Consumatorul are dreptul sa opteze o singură dată pentru returnarea / înlocuirea unui produs în condițiile din O.G. 34 / 2014. În toate cazurile returnării / înlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare / înlocuire sunt suportate de către dumneavoastră.

Nu se acceptă retur în cazul produselor speciale aduse pe bază de comandă specială sau din cauza nerespectării unor condiții impuse de producător.

Nu ne asumăm obligația de a primi sau schimba produsul dacă este murdar, lovit, deteriorat sau agățat.

În cazul în care doriți sa returnați un produs vă solicităm să ne înștiințați în prealabil, înaintea împlinirii termenului de recepționare de 14 zile, printr-o sesizare scrisă CONFORM MODELULUI din ANEXA de la finele prezentei politici de returnare / retragere sau printr-o  declarație neechivocă, prin următoarele căi de comunicare:

-prin email la adresa: reclamatii@secpralpro.ro

-pe suport hârtie, semnată olograf și comunicată prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire și conținut declarat la adresa de returnare / retragere a produsului.

- pe suport hârtie, semnată olograf de către consumator și depusă la unul dintre sediile SPI (contact www.spishop.ro);

După înregistarea solicitării noi vom comunica prin modalitatea specificată de dumneavoastră în sesizare Confirmarea de primire a formularului de retragere.

 

ADRESA RETURNARE / RETRAGERE COLETE

 

Pentru returnarea produselor puteți opta pentru una din urmatoarele variante:

- înmânarea directă reprezentantului SPI la unul dintre punctele de lucru (contact www.spishop.ro)

- aceeași modalitate de transport ca și cea utilizată la livrarea către dumneavoastră;

- expediere printr-un serviciu de curierat rapid;

Expedierea produselor returnate / retrase se face de către consumator la adresa:   Cluj-Napoca, str. Vlad Țepeș, nr. 2, în decurs de maximum 14 zile de la data primirii produsului. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

 

CONDIȚII RETURNARE / RETRAGERE

 

Costul direct al returnării / retragerii / înlocuirii produselor cade în sarcina dumneavoastră. Acesta cuprinde prețul ambalării, transportului, al manipulării și al demontării, atunci cand e cazul, iar transportul se va realiza în aceeași modalitate în care produsul a fost expediat către dumneavoastră.

Produsele pot fi returnate doar în ambalajul original și neasamblate.

În cazul în care nu au fost respectate din partea Consumatorului condițiile specificate în prezentul Regulament și prevederile OUG 34/2014, SPI va informa în scris Consumatorul și va expedia înapoi pe cheltuiala acestuia produsele neacceptate pentru retur.

 

SCHIMBARE / RETURNARE / RETRAGERE PRODUSE LA COMANDĂ

Prin „produs la comandă” se înțelege orice articol care a fost personalizat după preferințele consumatorului (dimensiuni: lungime, lățime, înălțime, material de suprafață, etc.) conform art. 16 punct C din O.G. 34 / 2014, și / sau care au fost aprovizionate de către SPI pe baza cererii ferme a Consumatorului.

În cazul în care produsele sunt atipice, de exemplu au dimensiuni care nu apar în lista de prețuri și / sau sunt aduse la comanda consumatorului, fie că sunt sau nu personalizate, acestea nu se pot nici returna și nici schimba întrucât au fost achiziționate special pentru dumneavoastră.

Potrivit legislației în vigoare, Consumatorul este informat asupra faptului că, în cazul în care se dorește returnarea produselor și aceste produse prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice, agățare, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, copie act de achiziție lipsă, SPI își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

 

  1. Consumatori persoane juridice
  1. Persoane juridice necontractuale

În cazul persoanelor juridice și a tuturor asociațiilor, organizaților, etc. care sunt înregistrate în baza unui cod fiscal, nu se aplică politica de returnare. Nu este valabilă opțiunea și perioada de returnare conform OUG 34/2014 .

Orice eventuală solicitare de retur va fi transmisă prin email la adresa: reclamatii@secpralpro.ro, iar noi vom analiza și vă vom informa prin email despre deciza noastră, modalitate și costuri.

 

  1. Persoane juridice contractuale

În cazul persoanelor juridice aflate în relații contractuale cu SPI, politica de retur este conform Contract Comercializare încheiat între părți.

 

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe email sau la unul din numerele de telefon afișate pe www.spishop.ro sau la adresa de email reclamatii@secpralpro.ro .





Informații și ghid retur

În cadrul secțiunii Contul meu regăsiți 3 secțiuni aferente retururilor.

  1. ISTORIC ȘI DETALII ALE COMENZILOR
  2. NOTE DE CREDIT
  3. PRODUSE RETURNATE

 

1. ISTORIC ȘI DETALII ALE COMENZILOR

1.1. Aici regăsiți toate detaliile despre comenzile plasate: ID-ul, Data, Valoarea, Modalitatea de plată, Statusul, Nota de comandă și detalii (+ un buton „Repetă comanda” care vă ajută să comandați din nou produsele respective).

 

2. NOTE DE CREDIT

2.1. Aici regăsiți notele de credit pe care le-ați primit în urma retururilor concretizate: Nota de credit, Data emiterii, Posibilitatea de a vizualiza nota de credit dar și detalii despre Comandă.

 

3. PRODUSE RETURNATE

3.1. Aici regăsiți detaliile despre retururile efectuate: Comanda, ID Retur, Stadiul, Data emiterii și Formularul de returnare (după caz).

 

Cum returnez un produs?

Pentru a returna un produs trebuie să completați formularul de mai jos în funcție de categoria la care vă încadrați.



Formular de retur / retragere

1. Pentru produsele achiziționate prin intermediul site-ului, vă rugăm accesați Istoric Comenzi, selectați comanda la care doriți să faceți un retur apăsând butonul "Detalii", iar în pagina următoare veți regăsi o listă cu toate produsele aferente comenzii.
1.1 Selectați bifând căsuța din dreptul produsului / produselor pe care doriți să îl / le returnați și introduceți cantiatea.
1.2 Oferiți o explicație pentru motivul returnării în căsuța aflată sub lista de produse și apăsați butonul "SOLICITAȚI O RETURNARE".
1.3 În meniul Produse Returnate din contul de client, puteți urmări statusul tuturor retururilor.

2.1. Pentru produsele care nu au fost achiziționate prin intermediul site-ului, vă rugăm accesați acest link și completați formularul.

2.2 Sau descărcați următorul formular în format PDF, îl completați și îl trimiteți scanat către reclamatii@secpralpro.ro