Alege un job care îți place și nu va mai trebui să muncești o zi în viața ta

Valorile în care credem definesc modul în care acționăm. Pasiunea, implicarea, corectitudinea și dorința de a face lucrurile diferit, mai bine, sunt doar câteva dintre aceste valori. Acționăm zi de zi, minut cu minut pentru a deveni varianta noastră cea mai bună. Crezi și tu în aceste valori? Iți plac provocările și îți dorești un angajament pe termen lung? 


VINO ÎN ECHIPA NOASTRĂ! … Alege și tu să devii cea mai bună versiune a ta!

Daca esti interesat sa aplici la unul dintre posturile disponibile, te rugam sa ne contactezi prin formularul de contact alegand destinatarul Resurse Umane SPI, sau direct pe adresa de e-mail rru@secpralpro.ro:

 

Pozitii disponibile: 3


ECONOMIST SEF

Tipul ofertei: Full-time;
Nivel Cariera: Experienta in contabilitate 5 ani;
Judete: Cluj-Napoca;
Pozitii disponibile: 1

AGENT DE VANZARI

Tipul ofertei: Full-time;
Nivel Cariera: Cu experientă, non-manager;
Judete: Cluj-Napoca, Bistrița, Alba Iulia;
Pozitii disponibile: 1

CONSULTANT VANZARI

Tipul ofertei: Full-time.
Nivel Cariera: Experienta pe un post similar constituie un avantaj.
Judete: Cluj.
Pozitii disponibile: 1










Economist șef

Tipul ofertei: Full-time;
Nivel Cariera: Experienta in contabilitate 5 ani;
Judete: Cluj-Napoca;
Pozitii disponibile: 1

Candidatul ideal

- Studii superioare economice;
- Experienta in contabilitate 5 ani –avantaj calitatea de expert contabil;
- Cunoasterea temeinica a legislatiei financiar -contabile si fiscale;
- Cunoasterea pachetului MS Office;
- Ablitati de comunicare,initiativa, perseverenta, dinamism;
- Capacitatea de a lua decizii eficiente, asumarea raspunderii;
- Dorinta de autoperfectionare si dezvoltare personala;
- Limba engleza nivel avansat.

Descrierea jobului
- Asigura inregistrarea corecta in contabilitate a tuturor categoriilor de venituri si cheltuieli;
- Evidenţa analitică a cheltuielilor deductibile şi nedeductibile din punct de vedere fiscal;
- Verificarea conturilor si a inregistrarilor contabile;
- Intocmirea registrelor si a jurnalelor contabile;
- Intocmirea declaratiilor lunare pentru administratia financiara;
- Intocmirea raportarilor financiare si/sau statistice;
- Calcularea principalilor indicatori economico-financiari;
- Intocmirea de rapoarte pe centre de cost si analiza rentabilitatii;
- Acorda asistenţă în cazul controalelor financiar-contabile din partea organizaţiilor/instituţiilor de stat;
- Coordoneaza activitatea de indosariere si arhivare a tuturor documentelor financiar contabile;
- Coordonarea inventarelor si valorificarea rezultatelor inventarierii patrimoniului.

Oferta (bonusuri, beneficii)
- Pachet salarial motivant;
- Tichete de masa;
- Decontarea transportului in comun;
- Mediu de lucru profesionist;
- Oportunitate de dezvoltare prin perfectionare continua.





AGENT DE VANZARI

 

Tipul ofertei: Full-time;
Nivel Cariera: Cu experientă, non-manager;
Judete: Cluj-Napoca, Bistrița, Alba Iulia;
Pozitii disponibile: 1

 

Principalele responsabilităṭi:
- Prezintă și promovează produsele comercializate în conformitate cu standardele și politica comercială a companiei;
- Menține și dezvoltă relația cu clienții actuali prin vizite de lucru la sediul acestora;
- Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienți;
- Prospectează piața comercială în zona teritorială alocată;
- Negociază și urmărește derularea contractelor comerciale cu clienții, respectarea condițiilor contractuale;
- Urmărește vânzările către clienți precum și încasările de la aceștia;
- Prezintă raportul zilnic de activitate superiorilor ierarhici și stabilește împreună cu aceștia strategii de creștere a vânzărilor și mărirea numărului de clienți;
- Întocmește baza de date cu firmele din zona arondată;

Cerințe:
- Experiență în vânzări minim 3 ani, de preferat în domeniul tehnic (instalații - avantaj);
- Studii superioare tehnice sau economice ;
- Disponibilitate de a se deplasa 80% din timpul de lucru;
- Promptitudine în luarea decizilor;
- Cunoașterea generală a pieței locale;
- Domiciliul stabil în raza localității vizate;
- disponibilitate de a-și desfășura activitatea în zonele alocate;
- Abilități sporite de persuasiune, comunicare și negociere,orientare către client, persoană optimistă;
- Abilitatea de a acumula detalii tehnice și de a le transmite;
- Ambițios și dinamic, organizat, responsabil;
- Fidelitate și stabilitate.

Oferta (bonusuri, beneficii):
- Laptop;
- Mașină de serviciu, telefon;
- Comision din vânzări;
- Traininguri şi oportunități de dezvoltare personală și profesională;
- Fidelitate şi stabilitate pentru a lucra într-o companie de succes.







CONSULTANT VANZARI

Tipul ofertei: Full-time.
Nivel Cariera: Experienta pe un post similar constituie un avantaj.
Judete: Cluj.
Pozitii disponibile: 1

 

Candidatul ideal

Candidatul ideal
- Clădește relații cu zâmbetul pe buze;
- Oferă informații tehnice și comerciale;
- Analizează și întocmește cereri de ofertă;
- Asigura suport tehnic pentru parteneri;
- Pregăteşte şi transmite documentaţii tehnice, cărţi tehnice, avize clienților;
- Completează certificate de garanție pentru produsele vândute;
- Asigură lărgirea portofoliului de clienți și dezvoltă relația cu clienții existenți.

Descrierea jobului
- Studii superioare tehnice finalizate;
- Experiență cel puțin 2 ani într-un domeniu similar;
- Capacitate de planificare, analiză și control;
- Abilități de comunicare, persuasiune, empatie, inițiativă, perseverență, dinamism;
- Promptitudine în luarea deciziilor, responsabil, eficient;
- Dorință de autoperfecționare și dezvoltare personală continuă;
- Cunoștințe de limba engleză.

Oferta (bonusuri, beneficii):
- Comision din vânzări;
- Traininguri şi oportunități de dezvoltare personală și profesională;
- Fidelitate şi stabilitate pentru a lucra într-o companie de succes.