Cum achit produsele comandate?


1. Transfer bancar, cu ordin de plată

După lansarea comenzii, veți primi un e-mail cu confirmarea înregistrării comenzii dumneavoastră si un e-mail cu detaliile necesare plății. După confirmarea disponibilității produsului / produselor comandate de către operatorul nostru, respectiv confirmarea și acceptarea de către dumneavoastră a eventualelor costuri legate de livrarea produselor, va rugăm să achitați contravaloarea produselor, serviciilor de transport prin transfer bancar (ordin de plată). Sumele se consideră achitate în momentul intrării banilor în contul SPI.

Datele necesare completării ordinului de plată:

S.C. Secpral Pro Instalații S.R.L.
Nr. Reg. Com.: J12/140/98
Cod fiscal: RO10166281
Cont IBAN: RO34INGB0003008193958912
Banca: ING Bank, Cluj-Napoca
Cod SWIFT: INGBROBU (doar pentru cine are nevoie, ex: plăți din străinătate)

La completarea ordinului de plată, vă rugăm să precizați numărul comenzii dumneavoastră (menționat în confirmarea de comandă) sau numărul proformei pentru transport.

2. Plata cu numerar la ridicarea produsului de la depozitul ales de dumneavoastră.

După confirmarea disponibilității pe stoc a produsului comandat de dumneavoastră, la depozitul ales, veți putea achita contravaloarea lui cu numerar la casieria depozitului.

3. Plata cu card bancar la ridicarea produsului de la depozitul ales de dumneavoastră.

După confirmarea disponibilității pe stoc a produsului comandat de dumneavoastră, la depozitul ales, veți putea achita contravaloarea lui prin card bancar la casieria depozitului. Pentru moment, acest serviciu este disponibil la depozitele SPI din Timișoara, Craiova, Roman, Chiajna, Cluj-Napoca și Sibiu. Cardurile bancare acceptate la plată sunt cele emise sub sigla Visa și Mastercard.

Cum intru în posesia produselor comandate?

1. Puteți ridica produsele comandate de la depozitele SPI din:

  1. Cluj-Napoca (sediu central)
  2. Chiajna (București)
  3. Timișoara
  4. Craiova
  5. Roman
  6. Sibiu


Veți putea ridica produsele comandate direct de la depozitul ales, imediat după ce veți fi anunțat de către operator privind disponibilitatea produsului pe stoc (prin email sau apel telefonic). Deoarece este posibil ca produsul / produsele comandate sa fie disponibile într-un alt depozit decât cel ales de dumneavoastră, termenul în care puteți ridica produsul ales poate varia intre 1 și 10 zile lucrătoare.
Termenul de livrare se calculează începând cu momentul confirmarii telefonice a comenzii dumneavoastră sau, în cazul comenzilor plătite prin tranfer bancar (ordin de plată), din momentul încasării contravalorii produselor.
Personalul nostru vă va acorda întreaga asistență necesară pentru încărcarea produselor.
Produsele se pot ridica de Luni până Vineri, în intervalul orar 08:30 – 17:00, cu excepția Sărbătorilor Legale.

2. Vă livrăm noi produsele comandate cu mijloacele de transport proprii

Produsele comandate de dumneavoastră se pot livra cu mijloacele de transport proprii SPI în zonele de transport acoperite de acestea. Livrarea se face până în fața domiciliului sau până la cel mai apropiat punct de acces față de domiciliul dumneavoastră. Din motive obiective nu putem garanta livrarea produselor în intervalul orar solicitat de clienții noștri. Stabilirea detaliilor de livrare se va face telefonic împreună cu echipele de livrare. Asigurarea condițiilor necesare pentru descărcarea produselor în siguranță, cade în sarcina dumneavoastră.
Livrarea se face gratuit în localitățile în care există depozite SPI: Cluj-Napoca, Chiajna (București), Sibiu, Timișoara, Craiova și Roman), pentru comenzi cu o valoare minimă de 1000 lei cu TVA.
Pentru transportul produselor în alte localități, se achită un tarif de transport dupa cum urmeaza:
În situația în care solicitați livrarea produselor comandate prin intermediul mijloacelor de transport SPI în alte localități decât cele în care există depozite SPI, veți primi o informare în scris, prin e-mail, referitor la contravaloarea serviciului de transport, pe care vă rugăm să ne-o confirmați tot în scris. Contravaloarea serviciului de transport se va achita în avans, iar livrarea produselor se va face după încasarea contravalorii serviciului de transport, respectiv a contravalorii produselor.


3. Vă expediem produsele prin serviciul de curierat rapid