Ne bucurăm de câteva zile libere în perioada 31.11 - 02.12.2022. În 05.12.2022 ne vom revedea cu forțe proaspete!
Consumatori persoane juridice
  1. Persoane juridice necontractuale

În cazul persoanelor juridice și a tuturor asociațiilor, organizaților, etc. care sunt înregistrate în baza unui cod fiscal, nu se aplică politica de returnare. Nu este valabilă opțiunea și perioada de returnare conform OUG 34/2014 .

Orice eventuală solicitare de retur va fi transmisă prin email la adresa: reclamatii@secpralpro.ro, iar noi vom analiza și vă vom informa prin email despre deciza noastră, modalitate și costuri.

  1. Persoane juridice contractuale

În cazul persoanelor juridice aflate în relații contractuale cu SPI, politica de retur este conform Contract Comercializare încheiat între părți.

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe email sau la unul din numerele de telefon afișate pe www.spishop.ro sau la adresa de email reclamatii@secpralpro.ro


Pentru înregistrarea reclamațiilor legate de produsele defecte aflate în termen de garanție, clientul va prezenta documentele specifice achiziției (copie factură achiziție, bon fiscal, certificat de garanție dacă este cazul) și o reclamație în care să specifice motivul returnării produsului.

La preluarea produselor defecte se vor completa următoarele:
- PS-07-F1 - Proces verbal de predare-preluare produse defecte în garanție [descarcă]
- Formular reclamație [descarcă]