giaco-1.png

Viziune și misiune

În viitor, clădirile vor fi mai puțin un "acoperiș deasupra capului" și mai mult locuri care sunt esențiale pentru sănătatea noastră, bunăstare, relațiile personale și profesionale.

 

Ca atare, ele vor deveni mai mult decât clădiri - vor deveni din ce în ce mai multe medii în care lumina, temperatura și apa vor fi folosite cu o inteligență mai mare și un sentiment de responsabilitate crescut.

 

Într-un astfel de scenariu, misiunea Giacomini este să devină producătorul principal de componente și sisteme care utilizează apă pentru încălzirea și răcirea clădirii, gestionarea consumului de apă potabilă, a energiei termice și stingerea incendiilor. Vor să realizeze acest lucru cu un impact minim asupra mediului.

Strategia

 

giaco-2.png

 

Clientul

 

Clienții se află în centrul a tot ceea ce fac. Prin construirea relațiilor strânse pot înțelege nevoile lor și le pot susține mai bine. Acest lucru este esențial pentru a înțelege cerințele distribuitorilor, instalatorilor și designerilor și pentru a le oferi soluțiile cele mai bune, cele mai recente.

 

Produsul

 

Fabrica este "inima lor". Lucrează cu materii prime și pun pasiunea și priceperea meșteșugarului pentru a crea lucruri utile oamenilor și societății. Produsul este principalul obiectiv; știu că viitorul depinde de capacitatea de a avea succes și de dorința de a urmări inovarea. Din această cauză, calitatea și inovația sunt pe primul loc de zi cu zi la Giacomini.

 

Profit

 

Fără profit, nu există afaceri. În același timp, însă, nu există nici o companie fără un sentiment de apartenență, fără spirit de echipă. Aparținerea este construită cu respect față de oameni, mediul înconjurător și totul între ele. De aceea, credem în urmărirea profitului durabil: generând o creștere a veniturilor și a marjelor, ținând cont de durabilitatea socială și de mediu.

 

Oamenii

 

Oamenii sunt resursa cea mai valoroasă. Pasiunea nu poate fi măsurată, dar face diferența între a face lucrurile prost sau a le face bine, între a efectua ocazional o sarcină sau a se revărsa dincolo de scopul de a găsi o soluție mai bună, este factorul care diferențiază mediocritatea de excelență. De aceea, oameni lor sunt elementul-cheie al bugetului.

 

Modelul de organizare și Codul de etică

Codul de etică este o declarație care subliniază cele mai semnificative valori fundamentale în care cred ca și companie. Codul abordează drepturile, obligațiile și responsabilitățile tuturor celor care lucrează cu Giacomini în orice calitate: directori, angajați, consultanți, agenți, parteneri de afaceri și, în general, toți cei care lucrează cu Giacomini, indiferent de natura colaborării în sine.

 

Acest cod face parte din "Modelul de organizare, gestionare și control", prevăzut la articolul 6 din Decretul legislativ 231/2001 privind "răspunderea administrativă a persoanelor juridice", aprobat la Consiliul guvernatorilor la 16/10/2012. Modelul 231 este un set de principii, proceduri și reglementări care influențează funcționarea internă a companiei și modul în care aceasta interacționează cu lumea exterioară, asigurând mecanisme adecvate pentru a preveni comiterea infracțiunilor de către orice parte implicată.

 

Motivele care au determinat compania în martie 2012 de a lansa proiectul de adoptare a acestui model pot fi găsite în dorința de a introduce un model organizațional care să permită companiei să opereze în conformitate cu reglementările existente, obiectivele ambițioase de a îmbunătăți și de a face cele mai importante procese decizionale mai clare, mai transparente și mai bine organizate, cu scopul final de a proteja interesele companiei ca "un bun mai bun" față de angajații individuali.

"Dorim aplicarea constantă a principiilor din Codul nostru de etică la un angajament zilnic pentru oamenii noștri care lucrează în interiorul și pentru Giacomini. Suntem convinși că acest pas important merge în direcția unei îmbunătățiri constante și va permite companiei să se extindă, ne dorim ca noi toti să privim cu încredere viitorul "(Elia Filiberti - CEO)

Istoria

 

De când a fost înființată ca o companie, pe malul lacului Orta, apa a jucat un rol central. O folosesc pentru încălzire și răcire, o distribuie și o măsoară, lucrează cu ea zilnic. Apa înseamnă inspirație pentru Giacomini și reprezintă elementul ideal care îi ajută să se concentreze asupra bunăstării umane.

Povestea brandului

 

Culorile și fontul în care este scris "Giacomini", împreună cu sigla, au rămas aceleași de-a lungul anilor și sunt universal recunoscute.

 

În 2013, am vrut să trimitem un mesaj puternic care semnifică schimbarea, cu noua E-MOTION de aprovizionare cu apă, care poate fi explicată după cum urmează:

 

APĂ: în concordanță cu imaginea mărcii Giacomini (Vărsător: o femeie turnând apă de la o amforă) și sugerând soluții hidrice;

E: simbol universal recunoscut care denotă energia;

MOTION: comunică intenția noastră de a ne îndrepta spre viitor;

E-MOTION: simbolizează atenția acordată de Giacomini utilizatorilor finali ai sistemelor lor.

Noua arhitectură de marcă

 

Împreună cu reînnoirea logo-ului, au revizuit arhitectura brandului, identificând șase domenii principale de afaceri:

Managementul energiei;

Radiant Systems;

Managementul apei;

Distribuția gazelor;

Surse regenerabile;

Protecție împotriva incendiilor.



Catalog produse GICOMINI