Viziune și misiune

 

În viitor, clãdirile vor fi mai puțin un "acoperiș deasupra capului" și mai mult locuri care sunt esențiale pentru sãnãtatea noastrã, bunãstare, relațiile personale 
și profesionale.
 
Ca atare, ele vor deveni mai mult decât clãdiri - vor deveni din ce în ce mai multe medii în care lumina, temperatura și apa vor fi folosite cu o inteligențã mai 
mare și un sentiment de responsabilitate crescut.
 
Într-un astfel de scenariu, misiunea Giacomini este sã devinã producãtorul principal de componente și sisteme care utilizeazã apã pentru încãlzirea și rãcirea 
clãdirii, gestionarea consumului de apã potabilã, a energiei termice și stingerea incendiilor. Vor sã realizeze acest lucru cu un impact minim asupra mediului.

 

Strategia

 
 
 
 
Clientul
 
Clienții se aflã în centrul a tot ceea ce fac. Prin construirea relațiilor strânse pot înțelege nevoile lor și le pot susține mai bine. Acest lucru este esențial pentru 
a înțelege cerințele distribuitorilor, instalatorilor și designerilor și pentru a le oferi soluțiile cele mai bune, cele mai recente.
 
Produsul
 
Fabrica este "inima lor". Lucreazã cu materii prime și pun pasiunea și priceperea meșteșugarului pentru a crea lucruri utile oamenilor și societãții. Produsul este 
principalul obiectiv; știu cã viitorul depinde de capacitatea de a avea succes și de dorința de a urmãri inovarea. Din aceastã cauzã, calitatea și inovația sunt pe
primul loc de zi cu zi la Giacomini.
 
Profit
 
Fãrã profit, nu existã afaceri. În același timp, însã, nu existã nici o companie fãrã un sentiment de apartenențã, fãrã spirit de echipã. Aparținerea este construitã 
cu respect fațã de oameni, mediul înconjurãtor și totul între ele. De aceea, credem în urmãrirea profitului durabil: generând o creștere a veniturilor și a marjelor,
ținând cont de durabilitatea socialã și de mediu.
 
Oamenii
 
Oamenii sunt resursa cea mai valoroasã. Pasiunea nu poate fi mãsuratã, dar face diferența între a face lucrurile prost sau a le face bine, între a efectua ocazional 
o sarcinã sau a se revãrsa dincolo de scopul de a gãsi o soluție mai bunã, este factorul care diferențiazã mediocritatea de excelențã. De aceea, oameni lor sunt
elementul-cheie al bugetului.

 

Modelul de organizare și Codul de eticã
 
 
Codul de eticã este o declarație care subliniazã cele mai semnificative valori fundamentale în care cred ca și companie. Codul abordeazã drepturile, obligațiile și 
responsabilitãțile tuturor celor care lucreazã cu Giacomini în orice calitate: directori, angajați, consultanți, agenți, parteneri de afaceri și, în general, toți cei care
lucreazã cu Giacomini, indiferent de natura colaborãrii în sine.
 
Acest cod face parte din "Modelul de organizare, gestionare și control", prevãzut la articolul 6 din Decretul legislativ 231/2001 privind "rãspunderea administrativã 
a persoanelor juridice", aprobat la Consiliul guvernatorilor la 16/10/2012. Modelul 231 este un set de principii, proceduri și reglementãri care influențeazã
funcționarea internã a companiei și modul în care aceasta interacționeazã cu lumea exterioarã, asigurând mecanisme adecvate pentru a preveni comiterea
infracțiunilor de cãtre orice parte implicatã.
 
Motivele care au determinat compania în martie 2012 de a lansa proiectul de adoptare a acestui model pot fi gãsite în dorința de a introduce un model organizațional 
care sã permitã companiei sã opereze în conformitate cu reglementãrile existente, obiectivele ambițioase de a îmbunãtãți și de a face cele mai importante procese
decizionale mai clare, mai transparente și mai bine organizate, cu scopul final de a proteja interesele companiei ca "un bun mai bun" fațã de angajații individuali.
 
"Dorim aplicarea constantã a principiilor din Codul nostru de eticã la un angajament zilnic pentru oamenii noștri care lucreazã în interiorul și pentru Giacomini. 
Suntem convinși cã acest pas important merge în direcția unei îmbunãtãțiri constante și va permite companiei sã se extindã, ne dorim ca noi toti sã privim cu
încredere viitorul "(Elia Filiberti - CEO)
 
 
Istoria
 
   
 
De când a fost înființatã ca o companie, pe malul lacului Orta, apa a jucat un rol central. O folosesc pentru încãlzire și rãcire, o distribuie și o mãsoarã, lucreazã cu 
ea zilnic. Apa înseamnã inspirație pentru Giacomini și reprezintã elementul ideal care îi ajutã sã se concentreze asupra bunãstãrii umane.

 

Povestea brandului
 
 
Culorile și fontul în care este scris "Giacomini", împreunã cu sigla, au rãmas aceleași de-a lungul anilor și sunt universal recunoscute.
 
În 2013, am vrut sã trimitem un mesaj puternic care semnificã schimbarea, cu noua E-MOTION de aprovizionare cu apã, care poate fi explicatã dupã cum urmeazã:
 
APÃ: în concordanțã cu imaginea mãrcii Giacomini (Vãrsãtor: o femeie turnând apã de la o amforã) și sugerând soluții hidrice;
E: simbol universal recunoscut care denotã energia;
MOTION: comunicã intenția noastrã de a ne îndrepta spre viitor;
E-MOTION: simbolizeazã atenția acordatã de Giacomini utilizatorilor finali ai sistemelor lor.
 
Noua arhitecturã de marcã
 
   
 
Împreunã cu reînnoirea logo-ului, au revizuit arhitectura brandului, identificând șase domenii principale de afaceri:
 
Managementul energiei;
Radiant Systems;
Managementul apei;
Distribuția gazelor;
Surse regenerabile;
Protecție împotriva incendiilor.
 

 

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website